fbpx

, Πέμπτη
24 Οκτωβρίου 2024

search icon search icon

Θεσσαλονίκη: «Γολγοθάς» η γραμμή 21 – «Απραξία από τον δήμο Αμπελοκήπων – Μενεμένης» σύμφωνα με το Συνδικάτο του ΟΑΣΘ (ΦΩΤΟ)

Ο Γενικός Γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ , εξέφρασε τα παράπονα των οδηγών της γραμμής 21 αλλά και της γραμμής 32 στην Karfitsa. Από τον Εύοσμο έως και το κέντρο για απόσταση 6χλμ,ένα δρομολόγιο μπορεί να διαρκέσει και 1:30 ώρα.

«Έχουμε αποστείλει έγγραφο 14/02/2024 στον δήμο Αμπελοκήπων, όπου του ζητάμε να δοθεί μια λύση, στα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα, τα οποία υπάρχουν ένθεν και ένθεν του δρόμου, διότι δυσκολεύεται η κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων» καταγγέλλει στην «Κ», ο Αλέξανδρος Γεωργιάδης.

Δείτε το έγγραφο που έστειλε το συνδικάτο του ΟΑΣΘ πριν 8 μήνες

Τι έκανε ο δήμος Αμπελοκήπων – Μενεμένης αυτούς τους 8 μήνες;

«Από τότε έως και σήμερα, δεν είχαμε καμία ενέργεια του δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης όσον αναφορά στα προβλήματα που προαναφέρθηκαν», εξηγεί ο γ.γ. του συνδικάτου.

Για αυτό τον λόγο το Συνδικάτο του ΟΑΣΘ, δημιούργησε ένα νέο έγγραφο, που το έχει κοινοποιήσει, στον δήμο, στον ΟΣΕΘ, στον ΟΑΣΘ και στην τροχαία Μαργαροπούλου, για να δοθεί λύση στο πρόβλημα που υπάρχει στις γραμμές 21 και 32.

«Αντιθέτως, σε όσους όμορους δήμους από τον δήμο Θεσσαλονίκης, ακόμα και τον ίδιο τον Δήμο Θεσσαλονίκης έχουμε επικοινωνήσει, έχουν δοθεί λύσεις στα προβλήματα, στην κίνηση, στα παρκαρισμένα και σε ότι προκαλεί δυσχέρεια στην κίνηση των λεωφορείων».

Ο δήμος Αμπελοκήπων – Μενεμένης πρέπει να δώσει λύση στο πρόβλημα

«Στην προκειμένη περίπτωση όμως με το δήμο Αμπελοκήπων – Μενεμένης, κάπου κολλάει το θέμα και θα ήθελα να σκύψουν πάνω από το πρόβλημα, για να μπορέσει να δοθεί λύση και σε αυτό το πρόβλημα. Όταν υπάρχει αμφιδρόμηση τα λεωφορεία που συναντιούνται δεν μπορούν να περάσουν, λόγω των παράνομων σταθμευμένων αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μικροσυγκρούσεις. Από τα δέντρα που προεξέχουν κλαδιά δημιουργούνται φθορές στα λεωφορεία, με τους οδηγούς να βρίσκουν το μπελά τους οι ίδιοι.

Έχουμε επίσης δώσει, μια εναλλακτική πρόταση, κατά την επιστροφή της γραμμής 21, να υπάρξει εναλλακτική διαδρομή. Να μην πηγαίνει από εκεί, που υπάρχει συνάντηση των λεωφορείων κατά την μετάβαση και την επιστροφή, ώστε να γίνει πιο εύκολη η γραμμή και να μην ταλαιπωρούνται και οι επιβάτες και να αποφύγουμε τις συγκρούσεις των λεωφορείων».

Δείτε το νέο έγγραφο του συνδικάτου του ΟΑΣΘ

Η απάντηση του δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης

Η Karfitsa, επικοινώνησε με τον Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης για να διασταυρώσει τις πληροφορίες. «Ο δήμος Αμπελοκήπων – Μενεμένης, δεν διαθέτει δημοτική αστυνομία, επρόκειτο να αποκτήσει όταν θα εγκατασταθούν δημοτικοί αστυνομικοί από την προκήρυξη που έγινε πέρσι από την κυβέρνηση και ακόμα είναι σε εξέλιξη. Υπάρχουν σημάνσεις και κώνοι, όμως αυτοκίνητα παρκάρουν πάνω στους κώνους, τους σπάνε, όμως αυτό δεν συμβαίνει μόνο στον δήμο μας.

Στην Mεγάλου Αλεξάνδρου όπου στρίβουν τα δύο λεωφορεία υπάρχουν κώνοι. Όταν θα μας διατεθεί η δημοτική αστυνομία, θα μπορούμε να ρυθμίσουμε την λειτουργία του δήμου, μέχρι τότε είναι ζήτημα της τροχαίας. Όσο δεν έχουμε δημοτική αστυνομία δεν υπάρχει κανένας αρμόδιος αιρετός αντιδήμαρχος για το θέμα της κυκλοφορίας» επισήμανε ο Σιδηρόπουλος Θεόδωρος, Αντιδήμαρχος Υγείας, Πρόνοιας & Κοινωνικής Πολιτικής, Νέας Γενιάς και Προσχολικής Αγωγής.

Μαρτυρία οδηγού της γραμμής 21

Η «Κ» παρουσιάζει και την πλευρά ενός οδηγού της γραμμής 21, που αναφέρεται στα καθημερινά προβλήματα του τιμονιού.

«Σε καθημερινή βάση, από την ώρα που ξεκινάμε το δρομολόγιο μας, αντιμετωπίζουμε και έναν «γολγοθά». Ξεκινώντας το πρωί μπορεί να συναντήσεις διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, που μόλις τους κάνεις παρατήρηση θα σε βρίσουν. Το επιβατικό κοινό είναι επιθετικό. Οι επιβάτες ποτέ δεν θα αντιδράσουν αν δουν τα παρκαρισμένα, πιστεύουν ότι φταίμε οι οδηγοί. Έχουμε αναγκαστεί λόγω των διπλοπαρκαρισμένων να αλλάξουμε δρομολόγιο, πολύ αρνητικό γεγονός γιατί ο κόσμος περιμένει στην στάση χωρίς να γνωρίζει για ποιον λόγο έχει αλλάξει το δρομολόγιο. Δεν κάνει τίποτα ούτε η δημοτική αστυνομία ούτε η τροχαία. Ειδικά επάνω στην Τρίτση, που είναι σε καθημερινή βάση το πρόβλημα το βράδυ, λόγω των μαγαζιών, έχει πολλά παρκαρισμένα παράνομα και το λεωφορείο δεν μπορεί να στρίψει. Αποτελεσματικά αλλάζει όλο το δρομολόγιο χωρίς να ενημερωθεί κανένας επιβάτης. Χρειαζόμαστε λιγότερα διπλοπαρκαρισμένα και περισσότερη αστυνόμευση».

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.